Opbygge relationer af telefonen

Telefonen har nok gjort mere for at hjælpe professionelle sælgere end enhver anden opfindelse i historie. Og det er stadig den mest underudnyttede værktøj i din værktøjskasse. Bemærk, jeg ikke siger udnyttes, fordi hvis du er som de fleste fagfolk, du er sandsynligvis på telefonen mere end to timer om dagen. Spørgsmålet er, hvor effektiv er du til at bruge telefonen til at flytte dine kundeemner tættere til salg og går dybere med dine klienter/kunder til at generere mere salg og krydssalg muligheder?
Det er en kendsgerning, at nogle mennesker er naturligt godt på telefonen. Andre har brug at arbejde på den. Her er nogle vigtige færdigheder og kvaliteter du har brug for at være god på telefonen. Du behøver kun at være svage i en eller to af disse områder til at underminere din præstation og stoppe dig at få begejstret ved hjælp af telefonen.
En klar stemme. Tale langsommere og i en lavere pitch er også blevet fundet at give bedre resultater end hurtigt, højt toneleje taler
Selv troen. Du skal være sikker pÃ¥ hvad du siger og levere. Ligesom hunde kan lugte frygt, kundeemner og kontakter kan lugte ‘ vantro ‘ og manglende overbevisning.
Et godt smil. Lyder sjovt, men ‘ smile mens du ringe ‘ virker. Folk kan fortælle om du smilende, og glæde smitter!
Tålmodighed. Du kunne være den forkerte idé på det rigtige tidspunkt. Du kunne være den rette person med den forkerte deal. Hundrede grunde, kan de ikke være klar til dig nu, eller se, hvad du ser så hurtigt, som du vil have dem til at se det. Forretningsforbindelser er en langsigtet spil, ikke et one night stand.
Modstandsdygtighed. Du vil få slået tilbage, fornærmet, råbte på, ignoreret, kede sig ihjel og afviste. Alle gør. Dem, der kan hoppe tilbage er dem, der har tendens til at være den mest succesfulde på lang sigt.
Organisation. Få dit skrivebord sorteret, databasen sorteret, din dagbog sorteret og din tid forvaltning naglet. Du kan ikke opbygge og vedligeholde relationer uden at investere tid, og det betyder at få organiseret.
Læsning mennesker. Man kan sige, det er svært at gøre på telefonen. Men hvis du er ærlig, kan du fortælle, når folk har travlt, når de er stressede eller hvad slags en stemning de er i. Gøre det en færdighed, at du kan måle folkets reaktioner og svar og dine telefonopkald bliver langt mere produktive!
Lukke færdigheder. Kan du stille spørgsmål til modige eller du fudge runde spørgsmålene? Hvis du ikke kan, alle i dit forhold bygning tæller for lutter gode følelser.
Persistens. Kan du holde ud, indtil du hører en ‘ ingen ‘? Modstandsdygtighed bouncing tilbage. Persistens er at holde kommer, gennem uslebne dage gennem hÃ¥rde tider, via lean perioder. Forskning viser, at 48% af mennesker stoppe efter 2 opkald og de fleste give efter tredje. Der er imidlertid en 68% succesrate pÃ¥ 4th opkaldet.
Hvis du vil bruge telefonen som et værktøj til opbygning af relationer, du har brug at kende karakteren af dyret. Der er syv fordele og syv ulemper ved at bruge telefonen
På balance, du havde meget hellere være med en telefon end uden én, og i en alder af mobiler, vi er aldrig mere end et telefonopkald fra stort set alle, vi ønsker at tale med. Så hvorfor vi stadig tøver med at bruge telefonen til fulde potentiale? Professionelle sælgere har tre områder til bekymring;
At vide hvad at sige (viden)
Der er kun én mÃ¥de runde dette ene – scripts. Folk bekymre sig, at scripts er træ og falsk. Lad os modbevise der. Tænk pÃ¥ din favorit film. Tror nu, hvordan det gjorde du føler. Glad? Trist? Underholdt? Bange? Begejstret? Flyttet? Overveje at hvert ord i denne film blev skrevet, indøvet og udført hundrede gange ved tid, det bliver til dig. Og det stadig vakte den lidenskab og følelse i dig. Overvej de store sange, der bevæger dig og bringe dig til tÃ¥rer eller løfte dig. Igen, alle scripted, jeg er bange for. Undervurder aldrig kraften af en godt udformet og godt leveret ord eller en sætning til at fremkalde den reaktion, du ønsker.
“ Den værste tid at tænke pÃ¥ den bedste ting at sige er da ordene kommer ud af din mund ”
At vide, hvordan man siger det (færdighed)
Der er kun én mÃ¥de runde dette ene – praksis. Alt er vanskeligt, før det bliver let. Tror den første gang du lærte at ride en cykel, at svømme eller til kørsel. Du fÃ¥r bedre til, hvad du gør en masse.
Nervøs for at gøre det (adfærd)
Der er kun én mÃ¥de runde dette ene – fÃ¥ motiveret! Her er et par grunde til hvorfor du skal afhente denne telefon;
Du har brug for virksomheden
Du har brug for pengene!
Det holder dig i kontakt.
Det holder dine færdigheder frisk.
Andre vil, hvis du ikke gør.
Hvis du har sagt i tidligere du ringer og du ikke, hvad vil de tænke på dig?
Hvor meget kan du tabe ved ikke at gøre opkaldet?
Hvis du ikke ringer, vil du aldrig vide.
Omstændigheder ændre – de mÃ¥ske bare brug at høre fra dig.
Overveje levetid værdien af disse opkald – kunde stikning med dig, for fem Ã¥r udgifter £500 om Ã¥ret betyder £2500 af indkomst. Det er værd at samle op telefonen, højre?
Hvis relationer er vokset ved at investere tid og kræfter, så er vi nødt til at se telefonen som en måde at forbinde med folk. Jeg har engang set to fyre venter på et forsinket fly ud af Dublin. I en time, man læse papiret og den anden lavet 2o telefonopkald. Nogle syntes at være lige til voicemail, men du ved bare, han var rigtig god til at holde kontakten. Lektionen her er at bevare kontakten.
Endelig, selv om jeg har endnu for at møde nogen, der kan bygge en bedre forhold ved telefonen end jeg kan ansigt til ansigt, der er et par flere strategier, du kan bruge til at fÃ¥ folk taler og gÃ¥ dybt med dine vigtigste kontaktpersoner. Bruge hvad min ven kunst kalder ‘ verbal nikker. NÃ¥r ansigt til ansigt, angiver vi vi ind i samtalen med ansigtsudtryk og kropssprog, herunder nodsof hovedet. Hvad gør du via telefon? PÃ¥ telefonen, disse gÃ¥, sÃ¥ en sund overbrusning ord og sætninger sÃ¥som ‘ uh-huh’, ‘ jeg se ‘ og ‘ interessante ‘ kan holde kedel kogende.
Tilskynde folk til at tale med prompter som ‘ gÃ¥ pÃ¥ ‘, ‘ fortælle mig mere ‘ og ‘ udvide pÃ¥, hvis du ønsker ‘. Brug gode spørgsmÃ¥l sÃ¥som ‘ Hvordan mener du? “og ‘ hvorfor er der?’ at komme under huden pÃ¥ spørgsmÃ¥l og problemer, de mÃ¥tte have.
Det sidste ord er smilende. SÃ¥ indlysende, som det synes, der er ingen tvivl om det virker. Det er hÃ¥rdt at lyd downbeat eller kedeligt nÃ¥r du smiler. ‘ Ansigt til ansigt, vi forbinder med andre lettere nÃ¥r de smil, og opfatter dem som mere sympatisk, «siger kunst ‘ det samme gælder pÃ¥ telefonen.»
SÃ¥ afhente telefonen, afhente dine relationer og afhente dit salg!