Testimonial skrivning maskine

Næsten enhver lille virksomhed marketingmedarbejder kender, at de skulle samle udtalelser til brug i deres marketing materialer.
Opgave selv om er at få dine klienter, dem, der kender din storhed, at sidde med et tomt ark papir og håndsving ud en glødende vidnesbyrd kan være lidt af en akkord. Det er ikke, at de ikke ønsker at gøre det; Det er bare at der er andre prioriteringer, ringer til dem så godt.
Jeg snublede ved et uheld på en måde at få klienter til systematisk skrive testimonials. Og jeg fandt, at denne metode faktisk produceret langt bedre resultater orienteret, kopi end noget jeg havde gjort på min egen tidligere.
Her er systemet.
Når du præsenterer dine varer til en efterforskning inkludere en side, der blot viser fire eller fem henvisninger til kontakt i stedet for din traditionelle glødende vidnesbyrd side. Opfordre din udsigt til at kontakte hver for mere information om hvordan du eller dit produkt fungerer. (Jeg har endda gået så langt som at skrive en liste over foreslåede spørgsmål de kan spørge referencen – det hjælper dem med at fokusere på fordele) I nogle tilfælde kan din udsigt anmode det alligevel.
Hvad jeg har fundet er, at når din nuværende klient er kontaktet for at få oplysninger (ofte via e-mail disse dage) de vil generelt og straks føler sig tvunget til at sætte skriftligt Hvad beløb til en velskrevet anbefaling. Centrale her er, at når kontaktet af en anden virksomhed, vil de skrive som de taler til en udsigt. Kopien vil næsten altid være over de mest solgte du og i den perfekte stemme for dig at bruge som en testimonial. (Når en klient skriver et vidnesbyrd i den traditionelle måde, de skriver ofte er, som om de taler til dig. Mange gange dette ikke har den samme marketing pop til det..)
Nu her er hvor sjovt del kommer. Jeg har også fundet er, at ganske ofte dine eksisterende kunder vil kopiere du på den meddelelse, de har sendt til udsigten. Bingo, instant testimonial, skrevet præcis som du har brug for det til dine marketingmaterialer.
Faktisk kan bruger denne strategi være endnu stærkere end bare udskrive skriftlige udtalelser, som det indebærer dine nuværende kunder i den aktive proces med markedsføring og har tendens til at videresælge dem på deres beslutning om at gøre forretninger med dig så godt.
Den eneste advarsel er, at du sprede kærlighed rundt til så mange af dine kunder, som du kan, så ingen én gruppe af klienter bliver belastet i processen.
Dette tip er taget fra – henvisning oversvømmelse – hvordan til at generere en strøm af nye business uden at bruge en skilling på reklame-af John Jantsch
Copyright 2005 John Jantsch